یاسمنیاسمن، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

یاسمن گلی

دختر باهوش مامانی

1394/3/24 1:55
نویسنده : سارا
600 بازدید
اشتراک گذاری

 یاسمن خوشگل و باهوشم!!!! خیلی دوست دارم عزیزم....

امیدوارم ایشالله از این نعمت هوش و ذکاوتی که خداوند بهت داده بهترین استفاده رو بکنی و در زندگی خوشبخت و موفق باشی!!!!!امیدوارم خدا به من انرژی و قدرتی بده تا در حد توانم به شما در این راه کمک کنم!!!!

خانم کوچولوی من در ۱۸ ماهگی شمارش تا عدد ۶ و ۲۰ ماهگی تا ۱۰ رو بدون کمک یاد گرفتی و در ۲۱ماهگی تا عدد ۱۰ رو به انگلیسی بلد بود !!!!حتی با کمک آهنگ  i am so happy today شبکه بی بی تی وی می خوندی و آهنگ کارتون مورد علاقه ات و می شناختی و داد میزدی hello hello mamy,dady,boy,girl  

حتی در ۲۱ ماهگی با دیدن یک نوشته شروع به خواندن حروف الفبا می کردی که خاله جان بهت یاد داده بود!!!! ماشالله بسیار نسبت به سن خودت واضح حروف رو ادا  و صحبت می کردی

یادمه یکبار با بابایی مشغول خواندن الفبا بودین که بابایی گفت لام ، م و شما بلد گفتی نه نه میم!!!!! قربونت برم!!!!الان ۲۲ ماهت تموم شده و ایشالله در فکر گرفتن تولد ۲ سالگی شما هستیم...

راجع به رنگ هاهم پیشرفت خیلی چشم گیری داری.... صورتی و نارنجی و قرمز و آبی و سبز و زرد و سیاه رو  راحت بدون مشکل می گی ماشاللله!!!

و خیلی چیزای دیگه خوشگلم که به خاطر کمبود وقت و خستگی زیاد فراموش میکنم بنویسم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمن گلی می باشد