یاسمنیاسمن، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

یاسمن گلی

سی دی بی بی انیشتین(baby Einstein)

1393/6/15 18:48
نویسنده : سارا
540 بازدید
اشتراک گذاری

15 شهریور 93:

بعد از عید سی دی بی بی انیشتین رو واسه یاسی خانم خریدم به نظرم جالب بود و خیلی حرفه ای هستش واقعا حسابی روش کار شده. اولش خیلی نگاه نمی کرد تا اینکه اومدیم پلدختر تنها شد،عاشق این سی دی شده بود. تهران هم می رفتم سر بزنم با خودم می بردم نگاه می کرد.

1 روز من رفته بودم بیرون کار داشتم مامان فریبا براش سی دی گذاشته بود و بعد از چند دقیقه برق ها قطع می شه ... ای وای اینقدر به مامانم اخم و دعوا و داد .... فکر می کرده مامانم تلویزیون رو خاموش کرده و خلاصه اذیتش کرده بود.

حالا جدیدا هم واسش بالش میگذارم و شیشه شو میگیره و دراز میشه و سی دی نگاه می کنه ...

تا شیشه و بالشت میارم می خنده و تند تند میاد ... میدونه می خواد سی دی بزارم.

عزیز دلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمن گلی می باشد