یاسمنیاسمن، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

یاسمن گلی

تولد یکسالگی

1393/6/4 17:39
نویسنده : سارا
664 بازدید
اشتراک گذاری

خانم گلی عزیزم واسه تولد یکسالگی شما قرار شد یک مراسم و مهمونی مفصل بگیریم چون بعداز تولدت نشد بریم بروجرد و مهونی نگرفتیم.یک ماه قبل دنبال تالار بودم و ۲۳ مرداد همه جا رزرو بود و مجبور شدیم ۲۵ مرداد رو از تالار هتل امیرکبیر رزرو کنیم.

واسه تولد تم خرگوش رو انتخاب کردم خیلی خوشگل شد.از دوست خوبم خانم فتوحی تشکر میکنم که هم کار طراحی ش عالی بود و هم کار چاپش !!!هر چی رو که تو ذهنم بود و تو سایتهای خارجی دیده بودم می‌گفتم دقیقا همون رو طراحی می کرد!!!!

 کلی کار داشتیم سفارش غذا به آشپز،سفارش کیک و میوه و بستنی و شیرینی و تم تولد ودعوت کردن  فامیل!!!!

کارت دعوت خیلی خوشگل شده بود همه می گفتن یادگاری نگه میداریم.

 

راستی راجع به عکس های تولد هم باید بگم که سعیده خانم رو خیلی زحمت دادیم و کار عکس و فیلمبرداری با ایشون یعنی آتلیه حرفه ای "آوا" بود که کارش حرف نداره و عالیه!!!!صبح شنبه با عجله من و شیوا و مبیا خانم گل، یاسی گلی رو بردیم آتلیه و با کلی شکلک درآوردن ،که یاسمن بخنده ،عکس انداختیم!!!!عکسش فوق العاده ناز شده بود و شب تو مراسم رونمایی اش کردیم.

 

شب مهمونی بابا فریدون مجبور بود تا بعداز ظهر سر کارباشه و از پلدختر که رسید بروجرد ساعت نزدیک ۷ بود و خیلی سریع باید آماده میشد تا بریم تالار!!!

من و بابا خیلی نگران بودیم که همه چیز به خوبی برگزار بشه!!!!خدارو شکر همه راضی بودن و کلی به مهمون ها خوش گذشته بود!!!!

 

یادم نره!!!! بابایی گفته بود واسه کادو تولدت برم  و یه چیز خوشگل بخرم منم ۱ تو گردنی طلا که شکل گیتار هست خریدم ایشالله یادگاری سال های سال نگه ش دار!!!

کادو رو تو این پاکت گیفت خوشگل که همون تم تولد خرگوشی بود گذاشتیم.

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ریحانه
10 شهریور 93 11:02
تولدت مبارک یاسمن جون چقدر شما نازی ماشالله
فاطمه & فائزه
11 شهریور 93 19:49
سلام ناااااااازی خداحفظش کنه به وب داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال میشیم اگه با تبادل لینک موافقید بگید نظر فراموش نشه لطفا
مامان اهورا (نرگس)
12 شهریور 93 1:27
سلام...وبلاگ زیبایی دارین!!!!خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و با نظر ارزشمندتون در بهتر شدن وبلاگم کمکمون کنید...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمن گلی می باشد